wtorek, 4 stycznia 2011

Jasna Polana 2



Złożyłem już drugi numer Jasnej Polany, zapraszam do lektury. Część tekstów ukazuje się w języku polskim po raz pierwszy. W numerze:

Słowem wstępu
Początek końca
Lew Tołstoj
Odmowa współpracy
David H. Albert
W schronisku dla włóczęgów
George Orwell
Kolorowa linia
Howard Zinn
Życie bez zasad
Henry David Thoreau
Psychologia hitleryzmu
Erich Fromm
Dominacja Stanów Zjednoczonych
Noam Chomsky
Byli też ciemnoocy o ochrypłych głosach…
Marcin Kreczmer

Jasna Polana 2

6 komentarzy:

  1. Witaj!
    Jasna Polana naprawdę mi się spodobała! :) Dobra rzecz dla mojej starej anarcholskiej głowy w zimowe noce :) Więcej refleksji wrzucę po przeczytaniu całości.
    Powodzenia w inicjatywie - rób kolejne numery!

    Z anarchistycznym pozdrowieniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam prenumerować !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a w internecie można poczytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lukaso - spoko, czekam na refleksje w takim razie.
    kopacz - zaczęłaś? A ja cały czas myślałem, że jesteś chłopakiem:) Podrzuć mi maila, to wpiszę cię na listę.
    beata - kiedy wejdziesz na ten link powyżej, możesz czytać w internecie zamiast ściągnąć, ale nie jest to zbyt wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to tylko literówka. Nic poważnego ;)

    OdpowiedzUsuń